یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
انتخابات

حوزه/ امام جمعه موقت بیرجند گفت: کفایت کار این است که مردم با عقلانیت کامل و با مشورت دقیق و خارج از هوا و هوس و باورها و اندیشه‌های برخواسته از فکرهای ناپخته و برنامه‌های دشمن در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی رحیم آبادی امروز جمعه (۸ تیر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند اظهار داشت: ملت ایران تاکنون اثبات کرده‌اند که در همه جریانات اجتماعی و حماسی حضوری پرشور دارند اما این کفایت نمی‌کند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: کفایت کار این است که مردم با عقلانیت کامل و با مشورت دقیق و خارج از همه هوا و هوس‌ها و باورها و اندیشه‌های برخواسته از فکرهای ناپخته و برنامه‌های دشمن در انتخابات حضور یابند.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه آرای مردم یعنی آری گفتن به حاکمیت الهی امیرالمومنین (ع)، افزود: در صورتی که انتخاب‌ها درست باشد آری یعنی آری گفتن به برپایی غدیر مهدوی مجدد که مقدمه‌ای برای انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: صحنه‌های تلخی در دوره ۴۵ ساله انقلاب اسلامی داشتیم چراکه بر بهشتی‌ها و مطهری‌ها رحم نکردند و امروز به بچه‌های غزه هم رحم نمی‌کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در فرصتی که تا پایان این آزمون بسیار بلند آخر الزمانی ملت عزیز ما باقی است همه به میزان توان باید در روشنگری و حضور صحیح انجام وظیفه کنیم.

حجت الاسلام رحیم آبادی افزود: مقام معظم رهبری در آخرین سخنرانی خود به نامزدهای ریاست جمهوری فرمودند هر کس رییس جمهور شد باید این قول به خود، خدا و مردم بدهد که مسئولانی انتخاب کند که اهل ملت باشند، چشم و دل آن‌ها در گرو بیگانه نداشته باشند.

خطیب نماز جمعه بیرجند ادامه داد: ما با تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری باید درخواست کنیم تا مسئولان در سطح وزرا، استانداران، فرمانداران، بخشداران و سایر از جنس مردمی، ولایی، الهی، دشمن شناس، دشمن ستیز، خداجو و حرکت کننده به سمت تمدن اسلامی انتخاب کنند چراکه جز این باشد ملت آرام نخواهند نشست.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به تشییع جنازه با شکوه آیت الله رئیسی، گفت: شهید جمهور ما به همراه مسئولانی دیگر در راه خدمت پرپر شدند و باید از آنها درس بگیریم.

وی تصریح کرد: عده ای در این انتخابات دندان تیز کرده‌اند اما این نقدها بر مسئولانی وارد است که خودمان انتخابشان کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: این انتخابات در نزدیکی‌های قله، پیام بسیار مهمی هم در موفقیت و هم در عدم موفقیت دارد که اولین پیام‌ آن‌ حضور و مشارکت بالا در انتخابات است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: برای تکمیل شدن اقدامات دولت انقلابی و مردمی شهید جمهور باید با روی خوش، عواطف و احساسات و با برادری و اتحاد به پیش برویم.

رحیم آبادی با بیان اینکه اگر در عرصه درک و فهم صحیح جهان و مسایل جاری، جهان بینی ما درست باشد و رفتارها بر اساس آن جهان‌بینی و وظیفه شناسی منطق باشد نه تنها خودمان سر سفره رحمت خواهیم نشست که زمینه را برای بهره مندی دیگران هم فراهم خواهیم کرد، افزود: تنها راه وصول به نعمت الهی حاکمیت الهی اولیای خدا است.

وی ادامه داد: یکی از نسخه‌ها، هدایت واقعی بشر و قوی‌ترین‌ نسخه‌های اولیای الهی تشکیل، تاسیس و تکمیل حکومت الهی است که کوتاه‌ترین و امن‌ترین مسیر است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: نقش مردم در رکن دوم جمهوری اسلامی بی‌بدیل است و پیام غدیر گفتنی و شنیدنی نیست بلکه واصل شدنی است.

حجت الاسلام رحیم آبادی افزود: متاسفانه دشمن از چاله‌های کوچک فرار کرده و خود را در چاه‌های جدیدی که توسط دشمن ایجاد شده، می اندازند.

وی با اشاره به عید غدیر و نقش پر رنگ مردم در قرآن گفت: بیش از ۱۴۰۰ سال از غدیر می گذرد اما این سفره را ملت ایران با رهبری امامین انقلاب با صفا پهن شده است.

وی تصریح کرد: غدیر عظمت زیادی از صدر اسلام دارد اما در طول تاریخ افرادی دنیا طلب قصد فروپاشی آن را با بی بصیرتی دارند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha